STEM U PETAR PANU
S – SCIENCE
T – TECHNOLOGY
E – ENGINEERING
M – MATHEMATICS
Suvremeni način života zahtjeva i suvremene pristupe učenju, pri čemu je STEM neizostavan dio odgoja i obrazovanja djece današnjice. Od najranije dobi kod djece je nužno poticati STEM način razmišljanja kako bi u budućnosti bila osposobljena rješavati problemske situacije s kojima će se susretati.
STEM je pristup obrazovanju koji ima uporište u kombinaciji različitih područja tj. prirodnih znanosti, informatike, inženjerstva i matematike.
STEM pristup učenju obuhvaća interdisciplinarno učenje odnosno kombinaciju svih područja u rješavanju nekog zadatka. Djecu se potiče da razmišljaju, istražuju i povezuju nova i već stečena znanja.
STEM pristup u odgojno-obrazovnom radu s djecom predškolske dobi znači poticanje djeteta na:
- Istraživanje,
- Detaljnu analizu,
- Logičko promišljanje,
- Argumentiranu raspravu,
- Učenje kroz metodu pokušaja i pogreške,
- „Uradi sam“ princip,
- Kombiniranje znanja koje je dijete u određenoj dobi savladalo.
Uzevši u obzir sve navedeno u našem vrtiću djeci ćemo omogućiti upoznavanje sa STEM područjem kroz različite igre, pokuse, radionice te druge STEM aktivnosti. Cilj projekta je popularizacija znanosti, poticanje radoznalosti i kritičkog promišljanja, te interesa za STEM područje znanosti.